torsdag 27. september 2012

___________________makeover__________________





Som jeg fortalte i forrige innlegg, så var jeg jo i tenkeboksen om jeg skulle gjøre med trekassehyllen!
Vell, nå er den i tolv enkle deler, spredd rundt i huset, og brukt til oppbevaring av blader, klær, pledd osv...
Jeg elsket den hyllen, men jeg trengte bare rett og slett en forandring.  Og med EN forandring, så ballet det selvfølgelig bare på seg...så nå har hele etasjen fått seg en makeover!;)


Fin tordagskveld til dere!;)

KLEM



8 kommentarer:

  1. DIGGER!!
    Du har et fantastisk hjem ♥

    SvarSlett
  2. Så stilig!!!
    Forandring fryder.
    Selv om kassehyllen din absolutt var knallkul den også.
    Ha en fin kveld.
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  3. Kjempefint, og du for et kuuult bilde!!! :)

    Alltid deilig med litt forandring, og du kan jo sette sammen hyllen igjen om du vil en annen gang ;)

    //Beate :)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig det bildet..liker at det er så stooort:)Ja vi trenger jo ofte forandringer vi interiørbloggere:)
    fin helg!

    SvarSlett
  5. Heia! Første gang jeg er innom bloggen din. Utrolig fin og inspirerende! Elsker farge og materialbruken din i huset.

    Fortsatt fin helg:-)

    SvarSlett
  6. Hihi, typisk at ting baller på seg. Men utrolig stilig iallefall!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Åh du har virkelig drømmehuset :)
    Har du laget kassene selv eller kjøpt?
    Kunne tenkt meg å laget slike kasser, har du evnt oppskrift?:)
    Klem. L

    SvarSlett
  8. Så fint det ble! Du er jo helt rå! :)
    Elsker hjemmet ditt, og alt du viser på bloggen.

    klemmer fra meg

    SvarSlett